Arbeitszeit: 50 min comparison with -er/ -est, Comparison with More / Most, Access 7, asking questions, comparison of adjectives, Mixed Tenses Access 7 (2.FS), bis Unit 2, Part C: mixed tenses, asking questions, comparison of adjectives
going to future, Steigerung mit -er und -est, Steigerung mit more und most, Steigerung von Adjektiven, Past Progressive, Simple Past, going to future, simple past and past progressive, Steigerung der Adjektive Mediation / Grammar / Vocabulary / Writing
Listening Comprehension, Present Perfect (for and since), radio report written text, Simple Past and present perfect Green Line Unit 4- Listening; Vocabulary; simple present or present progressive; radio report; since and for
Private Wirtschaftsschule Gester 84453 Mühldorf a. Inn
Wirtschaftsschule Fächer: Wirtschaft, Politik und Zeitgeschichte, Geschichte/Politik/Geographie, Geschichte / Sozialkunde / Erdkunde, Geschichte / Sozialkunde, Geschichte / Gemeinschaftskunde, Geschichte, Biblische Geschichte, Kurzschrift und englische Kurzschrift, Englisch, Deutsch als Zweitsprache, Deutsch
Arbeitszeit: 45 min , mediation, will future Eine Klassenarbeit passend zu unit 4 (Camden Town) - Thema school clubs, Grammatik: simple past - present perfect / question tags / will future; Mediation; freies Schreiben: My future / mit EWH und Punkteverteilung
comparison of adverbs, going to future, some, any and compounds, Travel report comparison of adverbs, travel report, going-to future, compound of some, any, no and every
Arbeitszeit: 60 min going to future, Simple Past, Travel and Transport in the USA, Bericht, blog entry, Finding mistakes Stoff: Green Line 2, -Unit 2/Check-in
Listening (GL New 3, nicht enthalten), English in Use (Mixed Bag + Error Finding), Text Production
Arbeitszeit: 45 min , Unit 1 Green Line Let's Party Unit 1 6. Klasse Green Line
listening writing und weitere Kompetenzen wurden abgefragt zum Thema Let's Party