to have sth done, Future forms Green Line 5, unit 1: G’day Australia; grammar: tenses with future meaning, future progressive, future perfect; let/allow/make +infinitive/have sth. done; would versus used to, vocabulary; text production.
Arbeitszeit: 60 min Future forms, Leseverstehen, schriftliche Ausdrucksfähigkeit, Questions on the text, Letter Writing, Unit 1: G’dayAustralia; grammar: tenses with future meaning, future progressive, future Unit 1: G’dayAustralia; grammar: tenses with future meaning, future progressive, future
Methode: Writing about statistics; mediation , Aboriginies, The Stolen Generations, Torres Strait Islanders, Writing about statistics Leseverstehen zu "Torres Strait Islander"; Fragestellung zu The "Stolen Generations"; Mediation zu Sights; Writing about statistics - diese Klassenarbeit kann als Abschluss zur Unterrichtsreihe Australien geschrieben werden
Methode: working with statistics - Arbeitszeit: 90 min , Argumentation, Bildanalyse, Sollen / Lassen Ausgangspunkt ist eine Statistik zu teenage relationships, die analysiert und gedeutet werden soll